4 Haziran 2010 Cuma

işte ben tam buyum :)

Denizi benim kadar seven az insan tanıyorum..Bir tencere bitirebilecegim tek yemek taze fasülye..sabah müzikle uyanmayi seviyorum..kirmizi ojeyi yeni sevmeye basladim..çardakta yapilan aile yemeklerini hiçbir plan bozamaz..ilk zamanlar arabanin dikiz aynalari ne kadar gereksiz diye düsünüyordum..elimde salçali ekmek, belimde sapan, erkek çocugu gibi büyüdüm..bütün agaçlardan düstüm..bazen cok fazla dengesizlik yapabiliyorum..birgun kristal elmayi alicam.. tasarim yaparken konusmam diger zamanlar susmam..sıkı 80'ler arsivi sahibiyim..bir oltada 4 igne dolu balik cekiyorum..pilavi super yaparim.. sıkısınca iyi yalan atarim..uzun gelen mailleri silerim ama cabuk insan silemiyorum..cok cabuk agliyorum..elmayi isirmamdaki cikan sesle bir insani uyandirabilirim..adrenalin delisiyim..eski ti-shirtlerimi kesmeye bayliyorum..kahvalti en sevdigim ögün..3 yasımda 1 kutu ilaç içtim..2 yasimi cok rahat hatirlayabiliyorum.. anneannemle 'cesur ve güzeli' izleyerek büyüdüm..köpek en sevdigim hayvan..cok erken uyuyorum..cok cabuk karar veriyorum..bisiklette ciglik atarken askeri dodge'a çarpildim..5 yasimda süper yüzmeyi ögrendim..çamurun içerisinden balik yemi için kurt cikaran tek kızım..düsene cok gülerim..kirmizi et sevmem..arkadaslarimla oldugum zaman saate hiç bakmam..artik G5'ten baska makina kullanmam..sabah erken kalkarim..beklemek beni çok sinirlendirir..bahar en sevdigim mevsim..her aksam balik yiyebilirim..bütün sporlari yapabilecek potansiyele sahibim..çanakkaleyi seviyorum..istanbulda yasamaya bi türlü cesaret edemiyorum..uzun telefon konusmalari beni cok sıkar..gerektigi zaman ukala olabiliyorum..vapurda insanlari izlemeyi cok severim..iyi taklit yaparim..daha önceki hayatimda yunanistanda yasiyordum..iyi tasarim yapanlari kiskaniyorum..patron pisikolojisi tek anlamadigim seydir..koktugum halde altinyolda 160 yaparim:)..babasinin kizi, dayisinin yegeni, annanesinin bi tanecik torunuyum..
iyimiyim kötümüyüm bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder