4 Haziran 2010 Cuma

El secreta de la felicidad es ser Egoista..

tam 1 sene oldu bu kararı alalı, artık gitmem gerekiyor kararını..
seneler öncesine dayalı aslında bu istek ama içimdeki kişi o kadar güçlü olamadı yada bencil olup kendi isteğine doğru yürümeyi başaramadı.. hayatındaki kişiler için hayalini erteledi hatta bi ara artık hiçbir zaman gerçekletiremiyceğini bile düsündü..

Ama şimdi 1 senelik bi zamandan vede hazırlıktan sonra yavaş yavaş yaklaşıyorum hayalime.. Yeteri kadar bencil ve güçlüyüm.. Bu hayat sadece benim vede benim istediğim şekildee şekillenicek bunu biliyorum.. Bazen iyi olucak bazen kötü ama tamamen benim terichim olucak..
Bütün ezberlerimi unutup yeni ezlerlere doğru gidiyorum..
Mutluluğun sırrı bencilliktir arkadaşlar :)
El secreta de la felicidad es ser Egoista..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder